marți, 17 iulie 2012

Aș vrea…


Sunt zile în care habar nu ai ce vei face, cu cine te vei întîlni, ce vei realiza. Dar sunt zile în care încă din somn știi cu exactitate fiecare pas pe care-l vei face, fiecare dorință îți iese la iveală și așteaptă să o îndeplinești. Azi m-am trezit cu dorințe “nebune”… Ce aș vrea eu:

1. Aș vrea să renunț să îmi îndrept părul, pentru că știu că fiecare trecere a plăcii prin părul meu, nu doar îl face drept , dar îl și deteriorează, și e păcat, că mi-au spus mai mulți că am păr frumos.
2. Aș vrea ca în fiecare dimineață, indiferent de anotimp, de oră și de circumstanțe, să mă trezesc cu zîmbet și poftă de viață.
3. Aș vrea să plîng mai rar din motive stupide, iar adevăratele lacrimi să fie doar cele de fericire.
4. Aș vrea să fiu mai hotărîtă, pentru că deseori îmi lipsește fermitatea.
5. Aș vrea să pot lua decizii detașîndu-mă de la gîndul că mama vrea într-un fel și tata în altul...să iau decizii cum aș crede eu că e mai bine, pentru că în final, daca va fi cazul, să îmi asum și consecințele respective.
6. Aș vrea să învăț din greșelile altora, pentru că, spune lumea că oamenii întelepți fac asta.
7. Aș vrea să iau decizii înțelepte, pentru ca în viitor să mă bucur de opțiunile din trecut.
8. Aș vrea ca primăvara să dureze veșnic, pentru că primăvara e anotimpul meu preferat.
9. Aș vrea să știu că trăiesc într-o societate de oameni care au principii, nu instincte animalice.
10. Aș vrea să pot muta Republica Moldova undeva unde ar fi mai aproape de țări prospere și neapărat cu ieșire la mare.
11. Aș vrea ca dulciurile să nu mai îngrașe și mesele după ora 18 să nu mai pară atît de tentante.
12. Aș vrea să nu existe amintiri dureroase.
13. Aș vrea să nu mai fiu atît de nervoasă și critică.
14. Aș vrea să nu mi se mai defecteze niciodată calculatorul sau un oricare alt obicet, pentru că urăsc să cerșesc ajutor.
15. Aș vrea ca dispoziția mea sa nu varieze atît de brusc și niciodată să nu depindă de altcineva.
17. Aș vrea să vreau mai puțin și să acționez mai mult.
18. Aș vrea ca fiecare vis să devină realizabil.
19. Aș vrea să pot ierta pe cei care mi-au greșit.
20. Aș vrea ca soțul, părinții, frații, rudele, prietenii și dușmanii mei să fie sănătoși și fericiți...
Cu dor și dorințe (aș vrea…), Anna Casian – Musteață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu