Stați la dubii atunci când vreți să cumpărați fructe autohtone? De acum
înainte nu vă veți mai gândi mult. De ce? Pentru că vă va motiva spotul care
promovează procurarea și consumarea fructelor crescute de agricultorii
moldoveni.
Spotul de promovare cu sloganul ”Crescute din dragoste” a fost realizat
de Atelierul lui
Sergiu Prodan, PR și Publicitate,
proiectul fiind finanțat de Banca Mondială, Guvernul Suediei și Facilitatea
Globală de Mediu.
În imagini apare actorul Boris Cremene, care joacă rolul unui cumpărător
într-un supermarket. Deși, merele moldovenești îi atrag atenția, el totuși
le-ar prefera pe cele străine. Bărbatul, însă refuză să le cumpere
când vede mulțimea
de oameni, care
muncesc zi de
zi pe câmpurile Moldovei, fețele dezaprobatoare ale
cărora îl urmăresc insistent, pentru ca într-un final să opteze pentru ”5 kg
200 grame” de produse moldovenești.
Spotul de promovare a consumului de fructe moldovenești este parte a proiectului
”Agricultura competitivă în Moldova”. În cadrul campaniei vor mai fi realizate
încă două spoturi.
Nu mai stați mult pe gânduri, cumpărați și consumați fructe autohtone!
Dulci și sănătoase!
Anna Casian-Musteață
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu