luni, 20 iulie 2015

Fructele autohtone promovate ALTFEL


Stați la dubii atunci când vreți să cumpărați fructe autohtone? De acum înainte nu vă veți mai gândi mult. De ce? Pentru că vă va motiva spotul care promovează procurarea și consumarea fructelor crescute de agricultorii moldoveni.

Spotul de promovare cu sloganul ”Crescute din dragoste” a fost  realizat  de  Atelierul  lui  Sergiu  Prodan,  PR  și Publicitate, proiectul fiind finanțat de Banca Mondială, Guvernul Suediei și Facilitatea Globală de Mediu.

În imagini apare actorul Boris Cremene, care joacă rolul unui cumpărător într-un supermarket. Deși, merele moldovenești îi atrag atenția, el totuși le-ar prefera pe cele străine. Bărbatul, însă refuză    le  cumpere  când  vede   mulțimea  de  oameni,  care  muncesc  zi  de  zi  pe  câmpurile Moldovei, fețele dezaprobatoare ale cărora îl urmăresc insistent, pentru ca într-un final să opteze pentru ”5 kg 200 grame” de produse moldovenești.

Spotul de promovare a consumului de fructe moldovenești este parte a proiectului ”Agricultura competitivă în Moldova”. În cadrul campaniei vor mai fi realizate încă două spoturi.

Nu mai stați mult pe gânduri, cumpărați și consumați fructe autohtone! Dulci și sănătoase!


Anna Casian-Musteață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu