marți, 26 noiembrie 2013

De ziua noastră




Azi e ziua noastră. În urmă cu trei ani, ca azi, ne-am întâlnit pentru prima dată. Azi îl iubesc mai mult decât oricând PENTRU CĂ:

... mă face fericită în fiecare clipă,
... datorită lui, în urmă cu o lună,  am devenit un mic dumnezeu, dînd viață celei mai frumoase fetițe,
... merge la biserică și e un bun creștin,
... știe să îmi suporte toate încăpățânările,
... atunci când toți erau împotriva mea, el a fost singurul care m-a susținut,
... este umărul meu de sprijin,
... niciodată nu mi-a trădat așteptările,
... deși eu sunt în concediu de maternitate, el merge la serviciu în locul meu,
... plânge alături de mine. Iar asta nu e o slăbiciune. E dovada că e un bărbat adevărat,
... pregătește cel mai gustos borș roșu și cei mai delicioși biscuiți de post,
... deși nu prea îi place muzica clasică, atunci când am avut timp liber, de dragul meu, a fost la astfel de concerte,
... când am fost bolnavă, mi-a stat la căpătâi,
... îi cântă fetiței noastre cele mai frumoase cântecele...
... etc, etc, etc.

Azi îl iubesc mai mult decât oricând pentru că mi-a adus flori și azi, mai mult decât oricând, mi-a demonstrat că nu am făcut un pas greșit atunci când, într-o frumoasă seară de iarnă, i-am răspuns: Da, vreau să fiu soția ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu