marți, 8 mai 2012

PentruEa și-a dat rendez-vous cu câștigătoarele concursului culinar

Sâmbătă, 5 mai, revista PentruEa a dat o petrecere la feminin cu câștigătoarele concursului culinar  „Aviz pentru toate gospodinele! Se cauta rețete, se oferă recompensă”.


Gazda noastră a fost localul Wine Bar George II, unde ne-am delectat cu aroma și gustul unor vinuri selecte, precum Rosé și Florăreasa.

Toate fetele și-au luat premiile bine meritate de la Dalba și Fabula.

Alina, una din finalistele concursului culinar Dalba, s-a arătat încântată de premiu: „Am mai folosit produse Dalba și mi-au plăcut. Acum le folosesc în continuare când gătesc, iată de ce acest cadou este ideal pentru bucătăria mea."

Ana Casian Musteață a mers acasă cu vin Fabula, pentru a celebra un an de căsătorie și cu această ocazie îi urăm o viață fericită alături de soțul ei.

A îmbina utilul cu plăcutul, asta am făcut noi la wine bar George II și dacă ne-am întîlnit cu gospodine, atunci nu ne-am abținut să nu vorbim despre acest subiect. Somelierul Ion ne-a explicat ce înseamnă o microvinificație,  ce vinuri să combinăm cu salate și deserturi. Noi, tagma de fete, curioase din fire l-am tot descusut despre studii, experiență și de unde știe atîtea.

La o lady's întîlnire, am discutat despre subiecte veșnic actuale: căsătorii, mirese, familie, relație părinți copii, familie vs carieră și încă multe altele.

Autor: Cristina Burlacu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu