vineri, 31 mai 2013

Emoțiile de 124 de zile


De  124 de zile trăiesc cele mai frumoase momente. De  124 de zile sub inima mea bate încă o inimioară. De 124 de zile mi-am schimbat radical modul de a gândi, de a acționa, de a mă îmbrăca, chiar modul de a mânca. De  124 de zile sunt mult mai calmă, mult mai atentă și grijulie...
E atât de minunat să știi că în burtica ta își trăiește începutul vieții un îngeraș, un strop de bucurie, dragoste, blândețe!!!
Nu mă simt singură nici pentru un moment, căci știu că port în mine cel mai frumos dar pe care Cel de Sus mi l-ar fi putut dărui mie și lui Sergiu.  După doi ani de așteptări, în sfârșit!, iubirea noastră dă rod!
Multă lume mă întreabă ce am făcut, cum de ne-a reușit ca dupa atâta timp să ne binecuvânteze Dumnezeu. Nu am făcut nimic, decât ceea ce face orice cuplu normal – câteva controale și tratamente. În rest, mers la biserică, rugăciune și multă încredere că la momentul potrivit va veni și minunea de strop de viață.
Acum așteptăm cu nerăbdare primele mișcări și ecografia la care vom afla dacă vom purta hăinuțe roz sau albastre...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu