luni, 23 iulie 2012

Realitate Simultană la „Brîncuși”



            Și-au dat întîlnire, într-o zi toridă de vară, la Centrul Expozițional „Constantin Brîncuși” din capitala, unde eroii principali aveau să fie ei: Natalia Silina și Valentin Gonzalez. Deși sunt din țări diferite, ea – Republica Moldova, el – Spania, totuși, arta i-a unit. I-a unit în cadrul expoziției personale de pictură și fotografie „Realitatea Simultană”, organizată de către Uniunea Artiștilor Plastici din Republica Moldova.

            Astfel, Moldova și Spania au devenit un tot întreg, iar fotografia a fost îmbinată cu pictura.  Ea – pictor, el – fotograf, dar ambii cunosc gustul pîinii cîștigate din artă.
            Formăm un tandem de creație, o familie, un soț și o soție care se completează reciproc și lucrează în același atelier. Unul fotografiază, iar celălat pictează. Astfel a apărut o colecție de lucrări a afirmat Natalia.
            Sunt foarte fericit că am reușit să-mi aduc lucrările mele pentru prima dată în Republica Moldova. Anterior am fost aici pentru a vedea lucrările altora, dar iată că acum eu însumi mă pot bucura de propria-mi expoziție. Aceste fotografii expuse aici reprezintă viziunea mea asupra lucrurilor și ceea ce este ascuns în spatele obiectului propriu zis” -  a spus Valentin Gonzalez.
            Nu e nevoie să mergeți în Spania pentru a vă îndrăgosti de ea. Mergeți la Brîncuși în perioada 19 iulie – 5 august 2012 și  veți vedea o bucata din ea!!!
ANNA Casian – Musteață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu