marți, 10 iulie 2012

Mucurile de țigară de sub geamul meu


          Stau liniștită la balcon și îmi beau ceaiul. Îmi fac ordine în gînduri și planuri pentru ziua de azi.
            Deodată apare sub geam (trăiesc la primul etaj) doamna care face curățenie în curtea blocului nostru și începe a striga la mine: “Auz fa? Ia sî-ț pui o coropșicî șî sî nu mai arunși bișioași pi sub fereastrî!!!” Încerc să îi lămuresc calm că eu nu fumez și nu eu arunc “bișioașili pi sub fereastrî”. “Apî dacî nu tu, însamnî cî bărbatuto!” – îmi răsunde ea.
            Tot încerc    o conving că nici unul dintre noi nu fumăm, dar în zadar!  Blocul în care locuim are 9 etaje. Vă imaginați, din toți cîți trăiesc la cele nouă etaje, doamna s-a gîndit taman că noi fumam? :)
             La început vroiam să plîng, de nervi, dar acum zîmbesc, :) zîmbesc pentru neînțelepciunea doamnei care în zadar e trecută de 50…
            Zîmbesc și îmi beau liniștită ceaiul, deja în fața calculatorului.
            Zîmbiți, dragii mei! :)
Cu drag de voi, ANNA Casian – Musteață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu