marți, 10 iulie 2012

Acasă! În doi! Fericită!


Au trecut 10 zile de odihnă, 10 zile de concediu bine meritat…


Mulțumesc pămîntului, țărînei prin care am mers desculță „bălăcindu-mi picioarele” în țărîna-i moale și caldă. Acasa!!!
Mulțumesc soarelui că mi-a luminat zilele și mi-a bronzat pielea (bronzată de Mama-Natură). Acasă!!!
Mulțumesc nopții, lunii și stelelor care mi-au vegheat somnul (deși înainte de mica vacanță cîteva zile la rînd am cîntat „Eu vara nu dorm”), dar datorită tratamentului prescris de medic eu am dormit nu doar noaptea, ci și ziua. Acasă!!!

Mulțumesc lacului pe malul căruia ne-am plimbat cu soțul meu 10 seri la rînd, punînd la cale viitorul, imaginîndu-ne bătrînețile și spunîndu-ne povești. În doi!!!
Mulțumesc florilor de gălbenele (calendulă) pe care le-am cules cu mama-soacră, le-am făcut tinctură pentru „la iarnă că ne va trebui” și „pentru la vara viitoare ca să prindem soare sănătos”. Acasa!!!
Da! Mulțumesc tratamentului pe care l-am urmat 10 zile și care mi-a făcut somnul liniștit (20 de ore de somn din 24) și vacanța mai frumoasă! Acasă!!!
Mulțumesc „Fărîme de suflet” care mi-au bucățit sufletul în orele de nesomn! Fericită!!!

Fericită, ANNA Casian – Musteață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu