luni, 4 iunie 2012

Chestionarul lui Proust!


Citind blogul Cristinei Eftodii am dat de acest chestionar… Am încercat și eu să-l completez. Este o metodă destul de bună de autocunoaștere! Recomand!!!

Nu știu ce cred despre mine cunoscuții, colegii, rudele, dar eu sunt ceea ce sunt, sunt cea care vreau eu să fiu. Soțul meu mă place așa cum sunt, eu sunt mulțumită, iar restul nu mai contează!!! Desigur, nimeni nu se naște ideal! Spre asta tindem!
1.Principala mea trăsătură – Fidelitatea. Cînd iubesc – iubesc din tot sufletul, deși nu pot nici să urăsc!
2.Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat – Calitatea pe care am întîlnit-o deja, la soțul meu – puterea de a ierta.
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie – Să fie FEMEIE!!!
4.Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei – Am doi prieteni – mama și soțul. Pentru mine ei sunt totul, de aceea îi prețuiesc așa cum sunt.
5.Principalul meu defect – Vorbesc mult, mult, mult!!!
6.Îndeletnicirea mea preferată – Lectura, croșetatul și cîntatul. Îmi place să citesc, deși nu prea am timp pentru asta… Îmi place să croșetez, iar asta cere din nou timp…Îmi place să cînt și asta o fac cel mai des. La biserică.
7.Fericirea pe care mi-o visez – Să am 4 copii, o familie fericită și împlinită.
8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – Să-I pierd pe cei dragi…
9.Locul unde aș vrea să trăiesc – La marginea pădurii, într-o căsuță de lemn, cu 4 camere, cu o grădinuță mică, plină cu flori… Asta visez de cînd eram mică. Asta visează și soțul meu J Sperăm să ni se împlinească visul!
10.Culoarea mea preferată – Poate pare banal, dar nu am o culoare preferată.
11.Floarea care-mi place – E valabilă situația de mai sus J
12.Pasărea mea preferată – Aceeași situație J
13.Prozatorii mei preferați – Ion Druță, Paulo Coelho și Daniel Defoe.
14.Poeții mei preferați –  Grigore Vieru, Mihai Eminescu (!!!).
15.Eroinele mele preferate din literatură – Maria din romanul “Egipteanca” de arhimandritul Augustin (Zaboroşciuc). Deşi despre Sfânta Maria Egipteanca s-a scris mult în Ortodoxie, şi s-ar părea că deja cunoaştem “totul” despre ea şi despre ceea ce a voit Domnul să ne spună prin viaţa ei, autorul abordează în roman subiectul într-o viziune neaşteptată. Lectură plăcută!!! Veți rămîne și voi impresionați de ceea ce veți citi!
16.Eroii mei preferați din literatură – …
17.Compozitorii mei preferați – …
18.Pictorii mei preferați – În ultima perioadă merg foarte des la expoziții. L-am îndrăgit pe Emil Childescu – “Depărtări veșnice”, “Adevărul”.
19.Eroii mei preferați din viața reală – Cel mai bun exemplu de eroism este mama mea, care a crescut 4 copii, ne-a educat (împreună cu tata) și ne-a dăruit tot ce este mai bun.
20.Ce urăsc cel mai mult – Fățărnicia. Nu am ochi pentru astfel de oameni!!!
21.Calitatea pe care aș vrea să o am din naștere – Nu e o calitate pe care o primești la naștere, dar aș fi vrut să pot merge pe bicicletă… Și aș fi vrut să mă cheme Diana sau Cristina… Cînd eram mică plîngeam că m-au numit Anna. Acum sunt mîndră că port numele străbunicii mele!!!
22.Cum aș vrea să mor – Nu m-am gîndit la asta, dar știu cum aș vrea să fiu pusă în sicriu – cu mîinile scoase afară, pentru a arăta tuturor că nimic din ceea ce agonisim pe pămînt nu luăm cu noi…
23.Greșelile ce îmi inspiră cea mai mare indulgență – Sunt conștientă de faptul că fiecare om greșește, dar urăsc fățărnicia! Asta nu pot suporta și încerc să stau cît mai departe de oamenii fățarnici!
24.Deviza mea – Per aspera ad astra!!! Prin greutăți – spre stele!!!
Cu mare drag de voi, Anna Casian – MusteaȚă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu