miercuri, 12 octombrie 2011

As vrea...



1. As vrea sa renunt sa imi indrept parul, pentru ca stiu ca fiecare trecere a placii prin parul meu, nu doar il face drept , dar il si deterioreaza, si e pacat, ca mi-au spus mai multi ca am par frumos.
2. As vrea ca in fiecare dimineata, indiferent de anotimp, de ora si de circumstante, sa ma trezesc cu zimbet si pofta de viata.
3. As vrea sa pling mai rar din motive stupide, iar adevaratele lacrimi sa fie doar cele de fericire.
4. As vrea sa fiu mai hotarita, pentru ca deseori imi lipseste fermitatea.

5. As vrea sa pot lua decizii detasindu-ma de la gindul ca mama vrea intr-un fel si tata in altul...sa iau decizii cum as crede eu ca e mai bine, pentru ca in final, daca va fi cazul sa imi asum si consecintele respective.
6. As vrea sa invat din greselile altora, pentru ca spune lumea ca oamenii intelepti fac asta.
7. As vrea sa iau decizii intelepte, pentru ca in viitor sa ma bucur de optiunile din trecut.
8. As vrea ca primavara sa dureze vesnic, pentru ca primavara e anotimpul meu preferat.
9. As vrea sa stiu ca traiesc intr-o societate de oameni care au principii, nu instincte animalice.
10. As vrea sa mut Republica Moldova pe harta, undeva unde ar fi mai aproape de tari prospere si neaparat cu iesire la mare.
11. As vrea ca dulciurile sa nu mai ingrase si mesele dupa ora 18 sa nu mai para atit de tentante.
12. As vrea sa nu existe amintiri dureroase.
13. As vrea sa nu ma mai gindesc ce inseamna bucurie, implinire si iubire, nu vreau sa le inteleg, as vrea sa le simt.
14. As vrea sa nu mai fiu atit de nervoasa si critica.
15.As vrea sa nu mi se mai defecteze niciodata calculatorul sau un oricare alt obicet, pentru ca urasc sa cersesc ajutor.
16. As vrea ca dispozitia mea sa nu varieze atit de brusc si niciodata sa nu depinda de altcineva.
17. As vrea sa vreau mai putin si sa actionez mai mult.
18. As vrea ca fiecare vis sa devina realizabil.
19. As vrea sa pot ierta pe cei care mi-au gresit.
20. As vrea ca parintii, fratii, rudele, prietenii si dusmanii mei sa fie sanatosi si fericiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu