joi, 16 iunie 2011

Pe cine vor vota hînceştenii duminică?



Duminică, în oraşul Hînceşti va avea loc turul al doilea al alegerilor locale. Conform regulamentului, pe buletine sunt înscrişi primii doi candidaţi care au acumulat cel mai mare număr de voturi la alegerile din 5 iunie. Astfel, la 19 iunie se vor confrunta Botnari Alexandru (candidat al PDM), care a obţinut 49,22% din voturi şi Tacu Constantin (candidat al PLDM) – cu 19,73% voturi. Curierul de Hînceşti a realizat un sondaj pe un eşantion de 100 de persoane pentru a afla pe cine vor vota hînceştenii în scrutinul de duminică. Dintre respodenţi, 16 au refuzat să ofere un răspuns, 73 au spus că îl vor susţine pe Alexandru Botnari şi 11 persoane – pe Constantin Tacu.


Vasilisa Balan, 65 ani, pensionară
Desigur, votez pentru Alexandru Botmari. E unicul primar care e cu sufletul pentru bătrîni şi ne ajuta ori de cîte ori avem nevoie. Da, trebuie să avem grijă de tineri, dar cu bătrînii ce ne facem? Îi dăm uitării? Domnul Botnari a demonstrat că îl interesează atît soarta tinerilor, cît şi a bătrînilor, de aceea, la alegerile de duminică merită toată susţinerea!

Ion Lungu, 42 ani, taximetrist
Dintotdeauna am susţinut PLDM- ul. Din acest motiv, şi la aceste alegeri voi oferi votul meu candidatului din partea acestui partid. Constantin Tacu este un om cu inima buna şi sunt sigur că dacă va va cîştiga, va face faţă tuturor cerinţelor şi va reuşi să facă din Hînceşti un oraş prosper.

Liuba Borş, 50 ani, casnică
Nu am fost la votare nici data trecută şi nu voi merge nici duminică. Nu am încredere în nimeni. Nimeni nu ne poate ajuta decît numai noi singuri. La ce bun să pierd timpul?

Eufrosenia Budac, 49 ani, muncitoare
Toată familia vom vota pentru Constantin Tacu. Oraşul nostru are nevoie de un om cinstit, aşa cum este dumnealui. E timpul să se mai schimbe conducerea pentru a vedea oamenii de ce sunt în stare şi alţii. Dar domnul Tacu, dacă va cîştiga, îşi va asuma o mare responsabilitate. Va trebui să nu ne dezamăgească!

Victor Rotaru, 43 ani, şofer
De fiecare dată merg la votare. Viitorul e în mîinile fiecăruia dintre noi! Eu sunt sigur că viitorul oraşului depinde foarte mult şi de primarul care va fi ales, de aceea trebuie de votat corect. Voi oferi votul meu pentru Alexandru Botnari, pentru că e un om competent şi în acest timp cît a fost primar a realizat multe. Îl voi susţine de fiecare dată!

Cezar Popa, 24 ani, student
La scrutinul trecut am votat pentru PL, dar acum, pentru că acest partid nu a cîştigat, voi oferi votul lui Alexandru Botnari. E un candidat tînăr care a demonstrat că este capabil să realizeze multe pentru oraş. Noi trebuie să promovăm conducerea tînără, care are idei de perspectivă, care s-a născut într-o altă perioadă şi înţelege altfel lucrurile.

Victoria Popescu, 30 ani, vînzătoare
Nu cred că este un candidat mai bun care să merite funcţia de primar în afară de Alexandru Botnari. În timpul în care a fost la conducere, a demonstrat că este, în primul rînd, patriot! De astefl de oameni avem nevoie, nu de aceia care vin şi se arată numai atunci cînd e vorba de cîştigat bani şi apoi pleaca...



Corina Semenov, 25 ani, brutar
Am  venit din Italia în mod special pentru a fi prezentă la votare. Viitorul îl putem decide anume prin această metodă. Voi vota pentru Alexandru Botnari. Nu am fost 3 ani acasă şi cînd am venit nu cunoşteam oraşul. Lumea spune că toate acestea sunt datorita acestui om deosebit. Trebuie să îi oferim şansa de a-şi duce pînă la capăt planurile.

Marin Costaş, 60 ani, pensionar
Ne-am săturat de atîtea alegeri, dar ce să facem, trebuie să mergem la vot. Eu voi vota pentru Alexandru Botnari. La început stăteam la dubii pentru cine să votez, dar pînă la urmă m-au convins şi nepoţii mei că domnul Botnari este cel mai bun. Să sperăm că nu ne va dezamăgi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu